Nilfisk C 110.1-5 P X-TRA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk C 110.1-5 P X-TRA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

BobvK66 07-04-2009

Koop geen Nilfisk Alto.
Binnen drie jaar is de slang zo verzwakt dat er automatisch gaten in springen.

En hier zit geen garantie op.

Customer1 18-06-2007
Geschreven voor: Nilfisk C 110.1-5 P X-TRA

Ik heb dit apparaat net aangeschaft en de hele tuin ermee schoongespoten (betonnen tuin :)_ en het apparaat bevalt prima, veel kracht en makkelijk te bedienen.
Behalve de prijs is ook het design en de kleur aardig wat beter dan concurrent karcher.

Enige nadeeltje is dat je hand wel erg moe wordt als je drie uur lang aan het spuiten bent en je moet constant de knop ingedrukt houden. Er zit namelijk voor zover ik weet geen cruise control op wat betreft het spuiten!

duurzaamheid kan ik niks over zeggen, ik heb het apparaat pas een dag in bezit.

gerardus 04-05-2007
Geschreven voor: Nilfisk C 110.1-5 P X-TRA

De drukreiniger is ok. Werkt prima en is goed afgewerkt. Echter de patiocleaner is een regelrechte ramp. Wat deze zou moeten doen, nl spatten tegengaan doet hij absoluut niet. Door de borstels aan de onderkant staat de cleaner 3cm van de grond af en daar spuit alle vuiligheid door alle richtingen op. Ik heb eerder met een T racer van Karcher gewerkt en die is perfect. Over deze Nilfisk heeft een Deen nagedacht maar dan niet langer dan 2 minuten.

Pat72 21-04-2007
Geschreven voor: Nilfisk C 110.1-5 P X-TRA

Zeer tevreden. Veel accesoires erbij. Incl patio reiniger, normale spuit lans en freezende spuitlans. Mos vliegt van de muren af!!!

huisklusser 19-04-2007
Geschreven voor: Nilfisk C 110.1-5 P X-TRA

Een fijn apparaat mensen. Voelt degelijk aan. Ik had hiervoor een Karcher maar die ging al snel stuk en een service van lik-me-vestje. Voor mij NOOIT geen Karcher meer!!!!

peter.t 02-04-2007
Geschreven voor: Nilfisk C 110.1-5 P X-TRA

Was eerst van plan om een Karcher te kopen maar de hd-reinigers van Karcher hebben een plastic pomp die veel problemen veroorzaakt (lekken/defecten) en zijn ook nog eens flink aan de prijs dus die viel al af.
Over Nilfisk Alto ben ik zeer te spreken. Prima hd-reiniger voor een scherpe prijs. Belangrijkste onderdelen zijn van metaal zoals bv. de pomp (alu.). Alles voelt solide aan en functioneert prima. De meegeleverde patiocleaner zorgt er voor dat je niet tot aan je nek toe nat wordt.
Deze Nilfisk is een echte aanrader!!